Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Saturday, April 2, 2011

"Хайрын охин"

Гоё үгтэй дуу шүү

Учирлын жаргалыг дарстай нь сөгнөж

Уймраа өдрүүдийг би хайраараа чимсэн
Гал халуун зүрхнийхээ ганцхан хүслээр
Гараас минь атгаж энгэрт минь уусах
Ариухан хайрынхаа ганцхан эзэнд
Алгаа дэлгэх бардам сэтгэлд минь
Халуухан хайранд зүүдлэн хөвөх
Хан тэнгэрийн эмзэгхэн шувуу би
Хүслээ нээгээгүй энхрийхэн зүрх
Хүнийх болоогүй эмзэгхэн бие
Хайр хүрээгүй ягаахан дэлбээ
Гайхаад яах вэ би хайрын охин
Зүүдээ манаагүй цагаахан шөнө
Зүсээ гоёогүй эгэлхэн төрх
Бурхнаас ч нуухгүй омголон зан
Бусдаас чи амсахгүй хайрын дарс
Нулимсаа асгаад бороо болохгүй
Нууцхан хайрлаад би бусдыг зорихгүй
Энгэрээ нээгээд бороог тосохгүй
Эмзэглэлээ гээд чамаасаа урвахгүй
Ариухан хайрынхаа ганцхан эзэнд
Алгаа дэлгэх бардам сэтгэлд минь
Халуухан хайранд зүүдлэн хөвөх
Хан тэнгэрийн эмзэгхэн шувуу би
Хүслээ нээгээгүй энхрийхэн зүрх
Хүнийх болоогүй эмзэгхэн бие
Хайр хүрээгүй ягаахан дэлбээ
Гайхаад яах вэ би хайрын охин
Зүүдээ манаагүй цагаахан шөнө
Зүсээ гоёогүй эгэлхэн төрх
Бурхнаас ч нуухгүй омголон зан
Бусдаас чи амсахгүй хайрын дарс

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~