Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Wednesday, May 21, 2014

Би Аймаар цэвэр цэмцгэр гээд байгаа хүмүүс нэг талаараа гоё ч бас ядаргаатай тээ Би ч бас залуу байхдаа ийм байсан байхдаа Хичээлээс ирээд л өдрийн өмссөн зүүсэн бүх юмаа угааж цэвэрлээд л учиргүй гэрээ яс цэвэрлээд л .Бага байхдаа зүгээр суудаггүй эвгүй ажилсаг байлаашд.. Одоо л бол байхгүй ээ. Залхуугын тулам болсон. Солонгосд ганцаараа хэсэг амьдарсан үнэн тааваараа хэхэ Дуртай үедээ гэрээ цэвэрлээд дураа хүрэхээр очиж аяга тавгаа угаачаад л ямар нэгэн зүйл хэн нэгэнд баригдаж хүлэгдэхгүй Би ер нь Гэрээсээ өөр газар хонож барих дургүй шд Гэрийнхэн ч ийш тийш нь нээх явуулдаггүй байсын. Бүүр нэг хааяа ах эгчийнд хөдөө гадаа явахаар тав тух алдагдаад ганц нэг хоноод л царай алдаад хэхэ Гэр гэж хэзээд өөрийнхөөрөө таавараа эрх дураараа байдаг орчин Сэгсгэр ч гэсэн ээж минь Сиймхий ч гэсэн гэр минь гэж үнэн шүү
Солонгосд байхад нэг найз маань байсын Бүх юм нь бүүр аймаар эмх цэгцтэй Шалан дээр нь үс уначиж гээд л нэг бүрчлэн скочоор түүгээд л бурхан минь Би чинь үсээ дандаа задгай тавьж байдаг хүн байхгүй сүүлдээ бүүр гэрт нь орохоор бол санаа зовсондоо үсээ боож нтр хаха гэцүү гэцүү Надтай хамт амьдаръя гээд байдаг байсан би бүүр айгаад шууд үгүй л гэсэн хэхэх Айлын хүүхдийн хамаг нэрвийг барна шд Шалаар үс нь унаад л нэг заваараа очоод угаачих аягыг угаасангүй барьсангүй гэж үглүүлээд л хэхэ Тэгээд би зөрүүдийг хэлэх үү угаая гээд бодож байтал очоод угаа гэвэл тээд л бүүр хаяад гараад явчиж мэдэх нөхөр шд....Өөр орчинд өссөн хүмүүс ойлголцож хамт амьдарна гэдэг асуудал шиг санагдсан шд Эсвэл би зожиг хэхэ Бас нилээдгүй хэдэн охидуудтай дотуур байр энээ тэрээнд амьдарч үзсэн. Надаа монголчуудаас гадаадууд нь амар санагдаж байсан. Монголчууд нь ядаргаатй болсон болоогүй хов жив хувцас хунар яриад салдаггүй.Шал ядаргаатай. Ер нь нөхөртэй болохоор яанаа гэж бодогдышд.

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~