Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Monday, June 27, 2011

Хүнийг санангуут тэр хүнд нь мэдрэддэг бол гоё оо хэхэ

Хүнийг санангуут тэр хүнд нь мэдрэддэг бол гоё оо хэхэ
Жишээлбэл Аав ээжийгээ санахаар аав ээжид шууд мэдрэгдээ л Дотор нь миний тухай бодол миний өөрсдийг нь санаж байгаа байдал шууд нүдэнд харагдаж мэдрэгдүүл гоё оо.
Бас хайртай хүн нь ч юм уу ?
Нэг хүнд хайртай. Тэр хүнийг аймаар их санавал тухайн үед тэр хүнд нь мэдрэгдүүл гоё байхгүй юу даан ч тийм биш юм аа хэхэ Ганцаараа хүмүүсийг санах жаахан тийм юм өө. Надад л хэцүү. Тэдгээр хүмүүсийн аль нь ч намайг өөрсдийг нь санаж байгааг, өөрсдийнх нь төлөө санаа зовж байгааг мэдэхгүй........

Аав ээжийгээ ах эгч өөлхөн бяцхан дүү нар найз нөхөд хайртай хүнээ санахаар тэр хэдэд маань намайг өөрсдийг нь санаж байгаа нь мэдрэгддэг байсан бол сайхан байхгүй юу хмммммм

Гэхдээ намайг санаж байгааг аав ээж мааань мэдрээд бас 1 хүнийг олон хүн санаад тэгж мэдрэгдээд байвал хэцүү л дээ. Тийм ч болохоор бурхан хүнийг тийм мэдрэмж мэдрүүлдэггүй болгосон биз дээ.... (ЗӨН БИЛИГЧ, ЗУРХАЙЧ, ЛАМ ҮЗДЭГ ХАРДАГ ХҮМҮҮСИЙГ ЭС ТООЦОВ :P .....)
Ингэхэд намайг хэр их хүн санадаг бол? Ганц өдөр ч болтугай мэдэж болдог бол кккк
нэг хүний тухай хальт бодож байтал сая утас дугарахын шөнийн 3цаг 38 минутанд хахах бодлоо бичиж дуусаагүй байтал надад тэр боломж нь ирчвүү яаав.......



No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~