Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Saturday, March 1, 2014

хүмүүс баярлуулмаар санагдаад дотроос нэг зүйл баярлуул баярлуул гээд хатгаад байнаа хэхэ

хэхэх би хуучин хэвэндээ орж байна Бүүр нээх гоё сэтгэл санаа минь эргээд сайхан боллж байна. Микронд таарсан жолооч өвөөгөөс хойш хүн баярлуулмаар бас надад сайн байгаа тэр бяцхан хүүхдүүдийг баярлуулмаар санагдаад байх юм. Миний бялууны амтанд орсон тэр 2оос байнга мөнгө аваад байхаар сэтгэлд нэг тийм хөндүүр оргиод Нандиатай ярьж байгаад материалаа нийлүүлээд нэг нэг бялуу хийж өгч санаа амарсан хэхэ  Дөлгөөн маань хүрдээ сайн мэдэхгүй болохоор үржих хуваах тоон дээрээ удаад сайн бодож чадахгүй байгаан Хамгийн инээдтэй нь өглөө босоод за байз яаж хүрдийг нь яаж цээжлүүлэх үү гэж бодогдоод байх юм Хүрдийг нь л цээжлүүлчүүл миний ажил болох нь тэр ккк  Халиунаа нээх хөөрхөн. Анай өнөөдөр би жаргалтай байна ингэсэн тэгсэн байхгүй юу гээд л гүйж орж ирнэ ирээд намайг тэвэрнэ бас болоогүй ээ Хөөрхөн өнөөдөр намайг ирж байгааг хараад 3давхраас 1 давхар луу нүцгэн гүүйгээд ирсэн Халиунаа Дөлгөөн 2 намайг явах гэхээр үүдэнд гаргаж өгнө нээд дагаад гүйгээд байдаг юм Халиунаагаа баярлуулах гээд нэг жижигхээн бэлэг авчлаа сэтгэл санаа сайхан байнаа Ер нь л хүмүүс баярлуулмаар санагдаад дотроос нэг зүйл баярлуул баярлуул гээд хатгаад байнаа хэхэ

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~