Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Thursday, March 13, 2014

Vнэ цэнэ....

Үнэ цэнэ
БИ охидыгоо жаахан үнэ цэнэтэй өөрийгөө хүндэлдэг байгаасай гэж хүсдэг ээ
Яах гэж эмэгтэй хүн болж төрсөн билээ дээ Зарим охимд арай л биш юм аа

Ойрд хvмvvc надтай хайрын талаар их ярилцаж байна.
Сайхан хайр байдаг битгий алдаарай....
Заяаны ханиа тоохгvй мэдэхгvй хажуугаараа енгереедег ....
Чамд таалагддаг сайн залуу байвал тvvнийхээ телее тэмц атга зарим нь бvvр уургал гэж байна....
Нас чинь явлаа хvvхэд чинь оройтлоо...
Гэхдээ би юу гэж боддог гээч надад vнэн сэтгэлээсээ дурлаж хайрласан залууд дурлаж хайрлана гэж боддог
Инээдтэй хөгийн бодолтой байгааз...
Миний хамгийн том дутагдал ч юм уу сайн тал ч юм уу нэг зvйл бол БАРДАМ ЗАН Vнэндээ би эр хvнийг гуйж хойноос нь гvйж чадахгvй ээ...Тэгж явснаас ганцаараа явсан нь дээр Лай л байна...
Эр xvнгvй бол vxэж хатах гээд ганцаардаж сvйд болоод байгаа юм алга...
Эр хvний хойноос vхэн хатан гvйгээд байдаг гэр бvл салгаж байгаа охид хvvxнvvдийг ерөөсөө ойлгодоггvй Ойлгоод ч дэмий биз
Тэднийхээр би Хайр дурлал мэддэггvй мэдрэмжгvй гар 
Тийм ээ би мэдрэмжгvй гар
Яахавдээ би нэг тийм сонин vзэлтэй  ядаж нэг ч гэсэн зvйлд би еерийнхеерее энvvгээрээ байя...Алдсан ч оносон ч миний амьдрал

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~