Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Saturday, February 22, 2014

Би унтаж чадахгүй байна

Сүүлийн үедунтаж чадахгүй юм Цаг болгон ёс юм шиг сэрээд, бас есөн шидийн зүүд зүүдлээд байх юм
ам  нээвэл уушиг нээ гэдэг шиг элийрээдхий
Намайг лаг мундаг гэдэг үгэнд би нээх дургүй ээ Тийм мундаг биш болохоор. Миний хийсэн зүйлс гоё болжээ гэвэл л баярлах байх Гэхдээ тэр хүмүүст хэлмээр санагддаг юм. Хэрвээ чи СЭТГЭЛЭЭСЭЭ ХҮСЧ байвал оролдоод л үз Чи ч гэсэн чадна гэж Үнэхээр хүсч байгаа зүйлээ оролдоод түүнийхээ төлөө хөдөлмөрлөөд үзэх юм бол чи түүнийг чадахаар барах уу чадаж өө иймхэн зүйл байсан юм уу л гэж бодно
Би юу сонирхдог гэхэээр ийм зүйлд цагаа их зарчаад тэрийг хийсний дараа малийтлаа инээдэг юм.
-өөрийнхөө үсийг 2удаа тайрж шаталж байсан /Дажгүй л болсон/
-Цаасаар хайчилбарууд хийж түүгээрээ их зүйл хийж байсан
-Даавуунуудаар төрөл бүрийн бүтэлтэй бүтэлгүй зүйлүүд оёж байсан тэгэхийн тулд солонгосд цагийн ажил хийж байгаадцахилгаан оёдлын машин авсан
бүтэлтэй бүтэлгүй зургууд зурна
-Хүмүүсийн нүүр будалтыг хийж чадах мэдэх зүйлээ зааж өгөх
Блогоо хөтлөх
Балет бэлхүүсний бүжиг гоё дээрээс нь монгол бүжиг сурчмаар байгаамдаа
Төрөл бүрийн хоол гурилан бүтээгдэхүүнүүдийг хийж туршиж үзэх дуртай
Хөдөө байгалийн зураг дарах одоо багасаад байгаа
тэгээд л цэцэг навч харж малийтлаа инээгээд л
Өглөө гэрээс гараад явахдаа цэлмэг тэнгэр ширтэж малийтлаа инээгээд л
Ингээд  бодохоор урлаг талын хүн болсон бол би сэтгэл дүүрэн ажиллах байсан юм болов уу гэж бодогдохын
Би дуртай сонирхдог зүйлээ мааш их оролдож хөдөлмөрлөхийг зорьдог л доо Дургүй зүйлээсээ нэг л халгаад байх юм
Одоо чадахгүй байгаа халгаад байгаа зүйл бол Улс төрийн хичээл диплом
Яагаад ч юм хийх гэхээр нэг л болохгүй юм

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~