Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Monday, February 24, 2014

Миний ажил

Миний ажлын хамтрагчид мааших их зантай эсвэл олон ааштай.
Би ааш аяыг нь олох гэж их л хичээдэг. Бүүр чин сэтгэлээсээ шүү . Гэхдээ олон ааш нь заримдаа бүр ядаргаатай санагддаг. Үнэндээ надаас л шалтгаалж байгаа л даа Би л чадахгүй байгаагаас болж байгаа юм. Өмнө нь тэд надад таалагддаг. Бүр таалагдахаар барах уу би бүүр тэдэнд дурлаж явсан юм .Бидний хамтрагч болсон хугацаа минь солонгосд ганцаараа амьдардаг байх үе юм . Ганцаараа амьдарч эхлээд л энэ хэдийг өөрийн хамтрагчаа болгохоор зориглосон юм Дуртайн дээрээс ирээдүйд мөрөөдлөө биелүүлэхэд минь хэрэгтэй гэж мэгээд . Гэхдээ ирээдүйд арай болоогүй гэж боддог байсан Харилцаагаа ийм хурдан ингэж гүнзгийрэнэ гэж бодож байсангүй . Гэрийн хамтрагчид байх хугацаанд тэд намайг хааяа баярлуулж хааяа гомдоодог байсан . Би гэхдээ тэдний яагаад ийм олон ааштай байгаад байгааг ойлгодггүй л дээ тэд миний хичээл зүтгэл урмыг бодох хэрэгтэй шдээ Бурхан будда есүс христ аллах юу байдаг юм миний хамтрагчдыг намайг ойлгоод ааш зангаа засаач гээд дамжуулаад өгөөч
Хүндэтгэсэ Хандаа
Хамтрагчид нь: КОФЕ СҮҮ БЯЛУУ
2014.02.25

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~