Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Saturday, October 13, 2012

Төгс биш эмэгтэй ...


Гоё үгтэй дуу шүү Яг л миний дотоод сэтгэлийг мэдсэн юм шиг хэхэ 

Don't be cry
Make me smile
Never mind
Will be fine
Төмөр зүрхтэй төгс биш эмэгтэй
Хүйтэн бороонд даарахыг мэдэхгүй
Түнэр харанхуйд төөрөхөөс айхгүй алхалнаа
Хайрын дарсанд шунахыг хүсэхгүй
Хад чулуунд бүдэрч унахгүй
Хатуу үгэнд шантралгүй урагшилнаа
Тиймээ би цоглог бүсгүй
Тэгээд өөртөө итгэл дүүрэн
Нялуун үгэнд үнэн дургүй
Хоосон сэтгэлд уягдахгүй ээ
            Хүмүүс намайг дэгжин гэдэг
            Хэт ихээр заримдаа магтдаг ч
            Үнэндээ би өөрийнхөөрөө амьдарнаа
            Хээнцэр алхаа айлгүй инээд
            Гэнэн охидын араншин гэдгийг
            Тэртээ тэргүй өөрөө би мэдэрсэн
            Хайр дурлалд яарахгүй
            Харц бүхэнд догдлохгүй
            Үнэн үгэнд гомдохгүй
            Өөртөө би эргэлзэхгүй ээ
Час улаан, цав цагаан, цэв хүйтэн бороон дунд
Шүхэргүй, нулимсгүй, гомдолгүй инээж алхалнаа
Бүрэнхий, харанхуй, сэрүүхэн шөнөөр
Айдасгүй, ганцаардалгүй, цөхрөлгүй хаа сайгүй алхалнаа
Улаан машин цагаан даашинз
Ухаан алдам сайхан залуу сүйн бөгж сүйт хархүү мөрөөдөл биш
Гэнэт ирсэн дурлал байсанч тэнгэрт нисмээр хайр ирсэнч
Өөрийн замаасаа би хэзээ ч ухрахгүй ээ
Өнгө мөнгөнд шунахгүй ээ
Өр зүрхээ хуурахгүй ээ
Хэн нэгнийг гомдоохгүй
Хэлэх үгээр мохоохгүй ээ
П.Одгэрэл

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~