Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Tuesday, April 8, 2014

Гэрэл....

Гэрэл ч сайхан л даа .Тэд харанхуйд гэррэл гэгээ оруулдаг юм.  Гэрлүүдэд тэдгээрийн хэлбэр дүрс, өнгө үзэмжинд дурлаж татагдаж явсан үе байсан.Чухам ямар нүдээр намайг яаж харсныг нь мэдэхгүй ч миний татагдаж байсан тэдгээр гэрлүүд ч намайг сонгож. Над дээр ирсэн юм. Гэхдээ би тэр өнгө үзэмжтэй бусдын нүд унадаг тод гэрэлтдэг гэрлүүдийг над дээр ирэхэд нь хүлээж авч чадаагүй юм.
 Яагаад гээч үдэш болж гэрэл асахад гэрэлд дэнгийн эрвээхэй хорхой шавьж шавчихдаг юм...Надад мянга хэцүү тэр гэрлүүдэд би татагдаж байсан ч Би тийм гэрэлтэй байхыг хүсээгүй ээ
Би дэнгийн эрвээхэй шавьжинд дургүй Тийм л болчихгүй байх юм сан гэж боддог юм Яахавдээ хөөрхий дэндүү бардам өөрийгөө эмэгтэй хүн гэдэг утгаар нь үнэлж хүндэлдэг юм шиг байгаа юм
Тийм дээ ч ганцаараа явах нь амар санагдаж өдийг хүртэл ганцаараа явсан юм.... Би зүгээр л тайван амьдрахыг хүсдэг юм.........

Үнэндээ миний зарим постыг маань хүмүүс ойлгодггүй  
Ойлгоод ч дэмий дээ Блог минь миний Хань шүү дээ
http://egel-orshihui.blogspot.com/2014/04/blog-post_8.html

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~