Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Thursday, September 12, 2013

Миний амьдрал мэддэг гэж юу байхав дээ...

Миний бодлоор гэр бүл болох гэдэг асар хаиуцлагатай нарийн зүйл санагддагаа.Одоогийн зарим залуус энийг яг таг нарийн ухамсарлаагүйгээс болоод салалт сарнилт хүүхэд өнчрөх асуудал гараад байгаа юм шиг ээ БИ хэзээ нэгэн цагт хань ижилтэй болж айлын гэргий болно Тэр үед би юу мэдсэн байх шаардлагатай вэ Би юу чаддаг байх ёстой вэ Залуу хосууд Гэр бүлүүд юун дээр алдаж байна вэ Яагаад алдах болов Урт удаан сайхан жаргалтай амьдарч ач гучаа үзсэн хүмүүсийн амьдрал юун дээр тогтож байна вэ гэж өөрийн эрхгүй бодогддог Тэгээд энэ талаар хайн эрэлхйлж олж мэдсэн зүйлсээ бусадтайгаа хуваалцахын тулд фейсбүүк болон блог дээрээ аль болох энэ талаар мэдээ мэдээлэл оруулахыг хичээдэг Зарим хүмүүс энэ одоо өөрөө нээх гэр бүлтэй биш хүний амьдрал яаж мэддэг юм болж бүтэхгүй болоод л салдаг юм байгаа биз дээ Чамайг алдахгүй сайхан амвдрахыг харнаа гнтр гэж хүртэл загинах юм Аргагүй дээ миний дотроо юу бодож нийтэлж байгааг минь мэдэхгүй болохоор тэр биз. Би уг нь өөрийгөө амьдралдаа алдахгүй энэ тэрээ гэж яриагүй л юм сан хэн ч алдахыг хүсдэггүй Алдаа гаргая гээд алдаа гаргадаггүй нь ойлгомжтой Хамгийн гол нь Шинэ залуу гэр бүл болох гэж буй залуус маань Юуны тулд гэр бүл болж байгаа билээ гэдгийг сайн ухамсарлаж ойлгоосой. Аль болох алдаа бага гаргаж гэр бүл салалт хүүхэд өнчрөлт бага байгаасай эр эмгүй хариуцлагаа ухамсарлаасай гэж боддогын үүднээс янз бүрийн гэр бүлтэй холбоотой зүйлс нийтэлдэг юм. Түүнээс биш гэр бүлтэй хүмүүсг амьдрал заах гээд байгаан биш шүү дээ Шулуун дардан замаар явдаг амьдрал гэж ч юу байхав Миний амьдрал мэддэг ч гэж юу байхав дээ...

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~