Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Friday, June 6, 2014

Сонин юмаа

Болор-Эрдэнэ Эрдэнэсолонго ,
Аюурзана Өлзийтөгс гайхалтай хосууд яаж биенээ ингэж олдог байнаа гэж боддог байлаа
Гэхдээ би тэднийг шүлгийн ертөнцөөс нь мэдэхээс биш Номнуудыг нь уншиж байгаагүй
Өвөрмөц этгээд мааш сонирхолтой ертөнцүүд шүлгүүдээс нь мэдрэгддэг
Хэд хоногын өмнө Болор-Эрдэнэ эгчийн Би бид 2ыг унших гэж эхэлсэн юм хэдхэн хуудас уншаад ахиж уншаагүй.Өчигдөр Өлзийтөгс эгчийн Үзэхийн хягаарыг уншиж эхэлсэн юм. Бас л 2-3өгүүллэг бодролыг нь уншлаа
Гэхдээсонин яагаад надад төрдөг тэр мэдрэмжүүд яваад байгаан бол
Болор-эрдэнэ эгчийг номыг яагаад үргэлжлүүлээгүй гэхээр хүмүүс гайхаж магадгүй ч надад төрдөг мэдрэмжүүд энд тэндээс нь гарч ирээд байсан юм.....
Тэгээд үргэлжлүүлж уншихаас айсан юм Дуусгаад уншчихвал Би өөрийнхөөрөө биш тэр хүмүүстэй адилхан сэтгэдэг болчих юм болов уу гэж тухайн үедээ өөрийн нүүрномондоо бичиж байсан юм
Сая бас Өлзийтөгс эгчийн номыг уншаад тэгж санагдаад......
Өөрийн эрхгүй хоолой зангираад..................
Сонин юм аа
Гэхдээ энэ хүмүүсийн дотоод сэтгэл мэдрэмжийг ойлгож байнаа
Би Тв үздэггүй  4урилга нэвтрүүлгийг ч үздэггүй Саяхан нэг өдөр аав тв үзээд суваг гүйлгэж байтал 4урилга гарч байнаа Тээд сонирхоод харчихдаг юм уу гээд сууж байтал Нэг бүсгүйн тухай гарч байсан юм Юу гэхээр ажил төрөл гэрийнхэн бүх зүйлээ хаяад хөдөө ууланд очоод амьдарсан бүсгүй.... Түүгээр үнэхээр бахархсан Бас түүнийг яагаад явах болсныг нь ч ойлгосон
Яагаад гэхээр би ч бас тэгээд явчмаар санагдаж бодолд минь үеүе орж ирдэг ч энэ тухайгаа солонгосд байгаа нэг найздаа хэлж бас энд эчнээ ангийн найздаа хэлж байсан маань санаанд орсон учраас
Би тэр бүсгүйг мааш их ойлгож байсан юм Ямар мэдрэмж төрөөд яагаад тэгж шийдээд зориглох болсныг нь би мааш ихээр ойлгож байсан юм  Өөрийгөө өөр хүнээс харж байгаа юм шиг мэдрэмж төрөөд тэр бүсгүйтэй уулзахыг хүссэн..........
Гэхдээ тэр бүсгүйгээр бахархсан Яагад гэвэл тэр чадсан Зоригтой байсан Би зориглоогүй юм
Одоо ч гэсэн үе үе хаашаа ч хамаагүй хүмүүсгүй эсвэл тэс өөр орчинтой танихгүй хүмүүс дунд орчмоор хаашаа ч хамаагүй явчмааар санагдаад байдаг ч бас зориглож чадахгүй л сууна ........
Би хүмүүсийн харц үйлдэл эд нарыг ажиглаад байдаг юм шиг байгаан..........
Өөртэйгөө адил мэдрэмж бодол сэтгэлтэй хүмүүсийг хайдаг болтой
Олон хүнтэй байх орчинд дургүй
харин хүмүүстэй гацаарчилж тулж ярилцахдаа мааш сайн юм шиг байгаан
Гэхдээ бас дурын хүнтэйгээ ярилцаад л байдаггүй л дээ
Би ер сонин хүн Заримдаа өөрийгөө их гайхах юм
Өнөөдөр бас жаахан бухимдуу байна
Яагаад ийм хүн байдаг юм болоо гэж их гйахан сууна
Ээж аав шиг минь хүн хирнээ ийм сонин байхаар хүүхэд нь яанаа гэж их бодогдлоо
Сонин шүүү
Би зөрүүд муухай ааштай болохоор нэг дургүй хүрчүүл тээд дуугарч өгөхгүй хажууд хүн байгааг анзаарах ч гүй байгаам шигг юм яриад байхаар нь сонсоо ч гүй юм шиг гөлийчдөг хүн шд
Мэдээж нэг удаа бол ингэхгүй л дээ үнэхээр олон удаа энэ байдал нь ажиглагдаад сонин зан гаргаад байх юм бол тээд л би гөлийчдиймдөө Хажууд юм хэлсэн ч нохой хуцсан чинээ тоохгүй юу ч болоогүйм шиг өөр зүйл хийгэд байж байдаг сонин хүн.......

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~