Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Tuesday, June 17, 2014

Надад битгий

Надад дурлаад хэрэггvй
Би сайн сайхан хvн байхыг хvсэхгvй байна
Надаас юу ч хvсээд хvлээх хэрэггvй
Болсон болоогvй залуусын дурлалын vг хэрэггvй
Утасны дугаар хаягыг минь ч битгий мэдээсэй
Vнэндээ тэд таалагддаггvй
Надад зовлон болдог
Надад битгий сайн бай
Намайг сайн сайхнаар битгий бод

Vнэндээ эдгээр нь надад таалагддаггvй....
Надаас болж хэн нэгэн шаналахыг хvсэхгvй байна
Надад л битгий....
Надад л битгий....
Намайг зvгээр л тайван байлгаад егееч...

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~