Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Sunday, March 13, 2011

Зєвхєн чамд л хайртай болохоор би хvлээсэн


Чамайг хvлээсэн єдєр жихvvн байсан ч би даараагvй
Чамайг ирэхгvйг мэдсэн хирнээ л би хvлээсэн
Цаг цагаар єнгєрєх амьдралыг vнэтэйг мэдсэн ч би харамсаагvй
Зєвхєн чамд л хайртай болохоор би хvлээсэн
Уулзаж байх vедээ ярих юмгvй хэцvv байсан ч уулзахыг би хvсдэг
Улаахан уруулыг чинь амталсан хирнээ vнсэхийг би хvсдэг
Хааяа нэг тааралдахаараа ичингvйрч байсан ч харахыг би хvсдэг
Хайрын сэтгэлийг минь тоохгvй гэдгийг чинь мэдсэн хирнээ л би хvлээсэн

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~