Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Thursday, March 31, 2011

Би дөрвөн улирал шиг бүсгүй

Салах төдий хоромхон агшинд хайрыгаа санаж
Саваагүй охидын шохоорхсон харцтай байлдаж
Зөрөн өнгөрөх бүсгүй бүрээс хайртыгаа харамлаж
Зүрх сэтгэлээ зовоож баахан гиюүрдэг би хайртай хартай бүсгүй

Зөвхөн чамд хайртайгаа нотлох гэж
Эргэх дөрвөн улирлыг ч өөрчилж чаддаг
Би дөрвөн улирал шиг бүсгүй
Би дөрвөн улирлын эзэн бүсгүй

Элчилгүй төөнөх халуун зунаар
Хаврын шуурга шиг аашилж хамаг новшоо чирээд
Хаалгаа үүдээ хага шидээд
Хаашаа ч хамаагүй гүйчихдэг би хавар шиг бүсгүй

Тэсгим жавар хаалга нэвт үлээж
Тансаг хөнжилд жавар хургах агшинд
Хөлдүү жаврыг хөнжлөөсөө хөөж
Хайрыгаа халуун илчинд умбуулдаг би зун шиг бүсгүй

Айраг найр хэсээд хөлчүүрхсэн намар
Айлын бүсгүй нөхөрт минь хөөрхөн харагдах вий гэхээс эмээж
Намрын дунд сарын шинийн 17 болгонд би хуримаа хийх гэж буй бүсгүй шиг
Наалинхай уян байж чаддаг би намар шиг бүсгүй

Хайрт минь намайг халамжаар дутааж
Хайрын үгээ ховорхон хэлбэл
Халуун ялдам зангаа үлдэн хөөж яг л
Идэр есийн хүйтэн тачигнах адил
Ихэмсэг бардам мөсөн хатагтай шиг болдог би өвөл шиг бүсгүй

Ээлжлэн улирах дөрвөн улирлыг өөртөө шингээсэн
Эгэл даруухан жирийн бүсгүй би
Хавар шиг, зун шиг, намар шиг, өвөл шиг
Хэзээ ямар улирал миний сэтгэлд ноёлохыг
Хэн бугай нь ч хэлж мэдэх аргагүй
Би дөрвөн улирал шиг бүсгүй
Би дөрвөн улирлын эзэн бүсгүй

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~