Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Sunday, March 13, 2011

....

Хэтэрлээ гэж би хүслээ загнахгүй
Хэтэвчээ дүүргэх гэж би бүсээ тайлахгүй
Хэн дуртай нь надад дурлах эрхгүй
Хээнцэр төрхөөс би мөнгөө харамлахгүй
Харъяалал минь гал тогооны өрөөнд биш
Харин амжилтанд гялалзсан бүсгүйчүүдийн эгнээнд
Харц минь хүний ул дор биш
Хатагтайн титмийг би өөртөө зүүлгэсэн
Энгэсгээ арилгаж, уруулаа арчсан
Ийм л царайндаа би илүү хайртай
Эмэгтэй байхын жаргалыг сайн мэддэгтээ
Эгзэгтэй үед ч...

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~