Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Thursday, May 29, 2014

Зовох цагт нөхрийн чанар танигдана....Тусалсангүй барьсангүй найз л юм даа........гэж ирээд л постлодд л ярих юм.....Хэхэ Гэхдээ би хүмүүсийн чанарыг танина барина гэхээс илүү эхлээд миний чанар юу билээ гэж боддог үнэхээр бусдыг шүүхээсээ өмнө өөрөө би энэ хүний оронд чадах байсан болов уу гэж боддог....Тиймдээ ч хүнийг надад тусалсангүй барьсангүй энээ тэрээ гэж хэр барагтай нээх гомдоод байдаггүй шд гэрийнхнээс бусдад нь.... Тус .....Хүнд хүчээр нээх туслах дургүй ээ Үнэхээр тусламаар санагдаад дотроос нэг зүйл хатгаад өөрийн эрхгүй нэг тийм мэдрэмж төрвөл хэлсэн хэлээгүЙ ГҮЙГЭЭ Д Л ОЧНО..... Найз гэж бас сонин үг шүү Найзаа найзаа гээд л наалдаж л байдаг алга болж л байдаг.....Дасал болждээ Үнэндээ би намайг гээд ирснийг нь хүлээж авдаг хирнээ хир баргийн хүнийг дотноор хүлээж авахаа болиод удаж байгаа, өөрөө нээх хүмүүсд найзаа гээд наалдаад байдаггүйм дөө Харин нэг ойр хүлээн авах юм бол хамаг юмаа бариад гүйчиж мэдэх л сонин ойлглмжгүй нөхөр............

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~