Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Monday, August 8, 2011

Сүүлчийн шүлэг


Би нь ер нь шүлгэнд их дуртай л даа энд тэндээс гоё шүлэг олдвол блогтоо тавиад л өөрөө ямар зохиож чадах биш уг нь зохиосон хүмүүсийнх нь нэр устай нь тавих санаатай даан ч зарим дээр нь байхгүйн

Сайндаа л хэдхэн шөнө нойргүй хонох байлгүй


Сарыг өвөртөлж өвдгөө тэврээд

Санаашран суухдаа нэрийг чинь дуудсаар

Сарних л байлгүй миний дурлал

Хөөрхөн хүүхэн үнэнч биш гэх юм

Хөнжил нимгэн гуниг зузаан шөнөөр

Хөрвөөж хонохдоо худлааг нь мэдлээ

Хөнгөн явдалтай гэвэл сарыг л хэлээрэй, би л лав биш шүү

Хөөргөн зантай гэвэл нарыг л хэлээрэй, би л лав биш шүү

Дуулах дуртай гэвэл хуур ятгыг хэлээрэй, би л лав биш шүү

Дурлалдаа үнэнч гэвэл намайг хэлээрэй, тэр чинь ганцхан би юм шү


Дэлгэр залуу насыг тань
Хайрлаж явдагтаа сөгдье
Дэндүү гэнэн харцаа
Унагаж явдагтаа сөгдье
Үес аясхан бороон дор
Үгүйлж явдагтаа сөгдье
Үүр шөнийн заагаар
Зүүдэлж сэрдэгтээ сөгдье
Танихгүй юм шиг өнгөрдөгтөө
Нүднээс чинь далд сөгдье
Даанч ажиггүй явдагтаа
Хүнээс нууж сөгдье
Униарт хавраар учрахгүйдээ
Хайраа нууж сөгдье
Удаан битгий зовоогооч гэж
Бурхан тэнгэртээ сөгдье

Ичинхорлоо


No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~