Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Monday, August 8, 2011

Зүгээр л би

Зүгээр л би зүү утастай нөхөрлөсөн уран гартай бүсгүй байхыг хүсдэг
Зүгээр л би хүүдээ зөв бурууг нь ялгаж ойлгуулдаг ухаалаг ээж байхыг хүсдэг
 Зүгээр л би эмээгийн эрх охин хэвээрээ энэ насандаа амьдрахыг хүсдэг
Зүгээр л би ээжийнхээ бахархал болж энэ нэрээ хайрлахыг хүсдэг
Зүгээр л би аавыгаа санахдаа огшиж булиглахыг хүсдэг
 Зүгээр л би аливаа зүйлд аав шигээ цайлган ээж шигээ ухаалаг хандахыг хүсдэг
 Зүгээр л би хонгор жаахан дүү нартаа үлгэрлэж байхыг хүсдэг
Зүгээр л би амьд бүхнийг хайрлахыг хүсдэг
Зүгээр л би аливаа хуурмаг бүхнээс хол байхыг хүсдэг
 Зүгээр л би хүн гэдгээ мэдэрч амар амгалан байхыг хүсдэг
 Зүгээр л би хүсэл мөрөөдлөөрөө жигүүрлэн дүүлэхийг хүсдэг
Зүгээр л би энгийн нэгэн амьдарлаар амьдрахыг хүсдэг
Зүгээр л би энэ л биеэрээ энэ нэрээрээ энэ орчлонд илүү удаан амьдрахыг хүсдэг
Зүгээр л би ...

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~