Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Tuesday, January 21, 2014

Зөрүүдхэн

ХҮН БҮРИЙН СОНИРХЛЫГ ТАТДАГ, ХҮМҮҮСИЙГ ХОШУУРУУЛААД БАЙДАГ ЗҮЙЛС, МИНИЙ СОНИРХЛЫГ ТӨДИЙЛӨН ТАТДАГГҮЙ УУЧЛААРАЙ БИ ИЙМ Л ХҮН!!!

Олон охид гүйлгэдэг өөрсдийгөө од мод гээд бодож модцон өөрийгөө мэдэрцэн залуус үнэндээ миний сонирхлыг татдаггүй. Инээд хүрдэг. Тэр гүйж мүйгээд байдаг охидыг нь ч ойлгодоггүй.

Аан тэр сайн сайхан залуусыг уургална энэ тэр ч гэнэ үү тэрийг бас ойлгодггүйнмаа 
Миний лав хйих ажил биш. Лай сураагүй болохоор ч тэр үү Тэгж залуучууд энэ тэрийг өдөж мөдөж янз бүр болж чадахгүй
Тэрний оронд ганцаараа явж байсан нь дээр

Ер нь ганцаараа явахад юу нь болдоггүй юм. Би лав ганцаараа удаан л явлаа муудаж дордсон зүйл алга л байна даг .


No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~