Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Monday, November 12, 2012

Заримдаа Би өөрийгөө галтай зүйрлэдэг...

Заримдаа Би өөрийгөө галтай зүйрлэдэг.... Гэхдээ  Түймэр биш шүү  зүгээр л Гал.
Гал гэдэг тэр чигээрээ энерги. Өөрөөсөө Гэрэл гэгээ цацруулан халуун дулаан энерги орчин тойрондоо бэлэглэдэг гал. Би жижигхэн дөнгөж асаад удаагүй байгаа гал би дүрэлзэн асмаар байна Заримдаа Би дүрэлзэн асъя гээд хичээх үед миний дээрээс бороо үе үесхэн дусалж заримдаа зөөлөн зөөлөн салхилж намайг ганхахад унтрахад хүргэдэг. Би уг нь түймэр болж бусдыг түлж бусдад хохирол учруулж байгаагүй Амьхандаа дүрэлзэн асаж гэрэл гэгээ цацруулж даарсан хүмүүсийг дулаацуулах юм сан гэж бодож явдаг юм шүүдээ Ямар азаар ширүүн бороо хүчтэй салхи салхилдаггүй юм бэ Ширүүн бороо хүчтэй салхилбал надаас юу ч үлдэхгүй.....
Бага багаар аажим аажмаар би өөдөө дүрэлзэн асах болноо намайг асахад минь тусалждэмжихгүй бол ядаж наддээр битгий бороо болж асгарж салхи болж салхилаач...
2012 оны 11сарын 12ны 23:.... минут  Хандаа 

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~