Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Saturday, September 15, 2012

Би жаргалтай бүсгүй


Би- шуналтай бүсгүй
Өөдөөс минь төөнөх нарнаас эерэг цэнэг авах дуртай
Би-мэдрэмжтэй бүсгүй
Өдрөөс өдөрт өсч байгаа өнгийн цэцэгстэйгээ ярих дуртай
Би-чалчаа бүсгүй
Өөр хэнийх ч биш, ганцхан минийх гэсэн бүхнээ харамлах дуртай
Би-харамч бүсгүй.

Ямар ч хамаагүй, тааралдсанаа л унших дуртай
 Би-сонголтгүй бүсгүй
Ялдамхан блогтоо өдрийг өнгөрүүлэх бүр ч дуртай
 Би-дайчин бүсгүй
Янз бүрийн , утга агуулгатай ном цуглуулах дуртай
Би-оюунлаг бүсгүй
Ялгуун гэгээлэг мөр холбох бас л дуртай
Би-саваагүй бүсгүй.
 Замын дундаас буцалгүй, эхэлснээ дуусгах дуртай
Би-өөдрөг бүсгүй
Завсрын найзуудад бүхнээ дэлгэхгүй, нууцлаг байх дуртай
Би-сонирхолтой бүсгүй
Заяа холбосон ханьтайгаа хамтдаа л байх дуртай
Би-жаргалтай бүсгүй
Зовлон тохиолдсон хэнд ч туслах дуртай
Би- элгэмсүү бүсгүй

Зохиолчийг нь мэдэхгүй юм байна мэдвэл хэлээрэй

1 comment:

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~