Хуудас

Translate

Энэ блогоос хайх...

Facebook

Эгэл Оршихуй

Promote Your Page Too

Бүлээхэн амьд явснаас ~ Халуухан үхэх таатай байлгүй
Босоо ч биш хэвтээ ч биш хоёрын хооронд амьдарлаар
Боол ч биш хаан ч биш цаг нөхцөөгөөд яах юм бэ
~ Асдаг юм бол дүрэлзэж байгаад дуусаач ! ~ Асгардаг юм бол буцалж байгаад ширгээч !

Monday, July 4, 2011

Яг одоо миний дотор.. зөрчилдөөн яахаа ч мэдэхгүй...


Гуниг хураад байнааааа сэтгэлд минь

Ганцаардаад байнаааааа зүрх минь

Учираа олохгүй төөрөөд байнааааааа бодол минь

Уурлаж, Инээж, Уйлмаар байнаа би өөрөө

Суухаар давчдаад босмоор

Босхоор хөөрөөд гүймээр

Гүйхээр бахардаад хашигармаар

Гуниг хураад байнааа ...

Амьдралыг би тааж мэдэхгүй ээ

Алдаж онохоо урьдаас мэдрэхгүй

Зүгээр л алхаж байгаад гүймээр болдгоо мэдэхгүй

Зүггүйтэж хаяа түүнийгээ өвтгөчихдөгөө би мэдэхгүй

Мэдэхгүй ээ би бүх зүйлийг мэдэхгүй

Мэдрэмж зүрх сэтгэлээрэй л хийчихдэг зарим зүйлийг

Олон хүний ааш аягийг тааруулж би мэдэхгүй

Ойлгомжтой, бүхнийг шулуухан хэлж л чадна

Өөрөөр би амьдарч мэдэхгүй

Өдөр бүхэн шнээр эхэлдэг шиг

Бүр эхнээс нь суралцаж байгаа мэт сангддаг энэ амьдаралд

Бүхнийг мэддэг юм шиг аашлах хэрэггүй зөн совин минь


Хэн ч хэрэггүй ээ надад гэж чанга хашигарчихаад би ганцаарддаг

Хэнийг ч гуйхгүй ээ гэж орилчихоод би ганцаарддаг

Хүсэхгүй байнаа гэж ам бардам хэлчихээд би ганцаарддаг

Хүн болсондоо баярлахгүй байна гэж шивнэчихээд би ганцаарддаг

Хүсээгүй ч би хааяа хүсдэг


Гуниг, шаналал цөхрөл зовлонгүй
Гоочилж намайг шоолох хүнгүй
Ганцаар тэнд амьдрахсан
Би зүгээр л төсөөлөлдөө амьдрахыг хүснэ
Толгой эргэтлээ асуудал бодолгүй
Таарсан хүмүүс намайг гаднаас дүгнэхгүй
Тайван тэнд ганцаар байхсан
Би зүгээр л төсөөлөлдөө амьдрахыг хүснэ
Хөөрөн баясч буй хүүхдийг ажаад л
Хөхөрч цэнхэртсэн тэнгэрийг ширтээд л
Хөөцөлдөж сүүдэртэйгээ ганцаар тоглохсон
Би зүгээр л төсөөлөлдөө амьдрахыг хүснэ
Шаналал нулимсгүй амьдарч
Шавайгаа ханатал наадаж
Шаналсан сэтгэлээ тэнд аргадахсан
Би зүгээр л төсөөлөлдөө амьдрахыг хүснэ
Үнэт зоосны нүхийг тэнд хааж
Үхэл хагацалгүй баясч
Үүрд мөнхийн жаргалыг тэнд үзэхсэн
Би зүгээр л ийм нэгэн төсөөлөл дунд амьдармаар байна
Гараа далавч хэмээн алдалж, нүдээ аниад
Гагц өөрийн ертөнцдөө тэнгэрт дүүлээд
Газар дээр бус үүлэн дээр гишгэх мэт
Ганц ганцаар нь хөлөө аяар тавьж үзэхсэн

Зүг зүг рүү ширтсээр алжаасан аньсгаа амрааж
Зөн совингийн хэлбэлзлээс бодол юугаа ухрааж
Өндөрлөгт яарах шунал, өшөө хорслоо умартаад
Намайг Өвтгөсөн болгоны өөдөөс инээмсэглэн очихсон

Шөнө орчихлоо хүслийн бороо минь

Шиврээд л орчихлоо өглөө зогосчихлоо

Асгарах бороонд л норохыг хүссэн юмсан

Алгаа тосоод л тэнгэрлүү харах байсан

Бороон дусал бүрийг биедээ шингээхийг хүсэж байсан

Бодолдоо хурсан гунигийг норгоод үргээх байсын ..............

Шиврэх бишээ цутгах бороонд.............гэхдээ

Шөнжин орсон бороон дуслууд

Шивнэх хүслийг минь биелүүлэнэ

Гүнзгий амсгалаад л цээж дүүрэн

Гүн хөх тэнгэрээр дэвснгэрлэн солонгороод л

Борооны дараа шувууд жиргэх нь

Бодлыг минь аз жаргалтай болгоод л

Би хүлээнээ цутгах бороог

Би хүссэн болхоор бороо аадар болон бууна

No comments:

Post a Comment

~Амьдрал чамд уйлах зуун шалтаг өгвөл
Чи амьдралд инээх мянган шалтгаан байгааг
харуулаарай~